Tilbage til Referater

Bestyrelsesmøde i Fur Bådelaug 12. april 2023 kl. 19

Deltagere:

Lisbeth, Niels, Sten, Tove, Janne, Malene, Kirsten og Torben.

  1. Godkendelse af dagsorden.
    Malene (referent vil gerne have faste punkter, med underpunkter)
  2. Siden sidst:

Fællesspisning, meget vel besøg og vellykket. Fremadrettet til prisen være 75k pr. næse, da de 50 kr ikke kunne dække de 3 retter mad.

Generalforsamling. Referat derfra skulle snart være på hjemmesiden.

Foredrag: Gik rigtig godt og der var 20 tilhørere. Aftalte at invitere ham til endnu et foredrag til næste vinter.

  1. Konstituering: Tove, formand. Steen, næstformand. Lisbeth, kassér. Malene, Referent. Arbejdsgrupper og udvalg blev gennemgået og der kommer snarest en rettelse på hjemmesiden og i klubhuset. Tlf. og maillister er ligeledes opdateret.
  2. Adm. Nyt: Der er indgået aftale om rengøring i sommersæsonen. Kontingent opkrævning er nu udsendt. Der er allerede kommet 9 nye medlemmer til klubben i år.
  3. Materiel og Hus: Aftale om transport af vores nye 4ér fra Vejle til Fur planlagt.

Strandsikring er i gang og der blev fundet flere sten. Der er købt en ny ovn, der er mere brugervenlig.

  1. 7. og 8. Fremtidige arrangementer:

Fast klubaften: Torben og Mathias arbejder på at der fra den 27. april 2023 kl. 18:30 skal være fast klubaften for medlemmer. Bestyrelsen støtter selvfølgelig op om dette.

Optimist kursus: Malene og Torben tager kontakt til evt. undervisere til et intensivt optimistkursus.

Fællesture: 2 ture planlagt. 2.4. juni, samt 1.-3. sep.

Kajakkursus: Klaus Wessman vil gerne igen i år, såt for et kajakkursus. Mere info følger snarest.

        9.  Planlægning af standerhejsning 22. april kl. 10. Brandbil, festudvalg og arbejdsplanlægger melder om       alt klart. Husk arbejdstøj.

10. Næste møde tirsdag den 6. juni kl. 19

11. Evt.- ingenting