Tilbage til Referater

Referat bestyrelsesmøde d. 6. april 2021

1. Godkendelse af dagsorden
Godkendt med tilføjelse af ”Rengøring i sommerperioden”

2. Siden sidst. Status på saunaen. Retningslinjer for brug. Officiel indvielse?
Saunaen mgl. pt. Glas,ovn og dørhængsler. Der er møde med saunagruppen 11/4 vedr. drift og annoncering. Der er håb for at vi kan indvi saunaen til standerhejsningen.

3. Økonomi og medlemstal. Lisbeth.
Der er begyndt kontingentindbetalinger. Der er sendt reminder ud til de manglende indbetalere.

4. Hus og materiel, herunder standerhejsning. Bestille stolper? Vaske det hvide udhæng? Ned med den store opslagstavle? Bespisning som sædvanlig, muligvis udendørs. Steen, Niels og Tove H
Steen tager sig af stolpeproblemet, samt ordner tavle og vask af stern mv.  Standerhejsning bliver med udendørs servering(festudvalget arrangerer) og Steen uddelegerer arbejdsopgaver.

5. Kajakkursus. Træning i Durup Svømmehal? Malene og Tove S.
Der forsøges at etablere et kursus. Lisbeth kontakter tidligere instruktører.

6. Generalforsamling?
Foreløbig udsat.

7. Sct. Hans. Båltaler OK
Der afventes mulighed for afholdelse.

8. Besøg af fremmede roklubber. Prisen pr. sæde op?
I højsæsonen udlejes der ikke kajakker. Prisen pr. sæde i udlejet materiel er 100 kr pr. dag.

9. Opdatering af hjemmesiden.
Er udarbejdelse. Steen er ansvarlig.

10. Diverse. Ændret adresseliste? Postkasse?
Der annonceres 2 datoer for fællessejlads. Steen og Niels er ansvarlige.
Vi køber rengøring i sommerperioden.
Spørgeskema fra Dansk Sejlunion er besvaret.

11. Dato for næste møde
Tirsdag d. 1.juni. kl. 19.00

12. Eventuelt.
Janni er brødleverandør næste møde.

Referent:Steen Haahr