Deltagere: Niels, Tove, Lisbeth, Sten, Janne og Malene.
- Godkendelse af dagsorden
- Siden Sidst. Nytårskur, var et godt arrangement med god mad. Der var 35 tilmeldte, men kun 28 deltagere. Det gav desværre et underskud, da der var indkøbt mad til 35. Desuden var der et underskud på vinsalget. Sten vil stå for salget ved næste arrangement.
Hjælperfest i forsamlingshuset: En meget vellykket fest. Her var dog også en del tilmeldte der ikke dukkede op.
- Materiel. Sten arbejder stadig med kystbeskyttelse og rampen.
Der er kommet nyt vandhanesystem i hallen, så der nu kun skal åbnes/lukkes et sted.
Algebekæmpelse på træværk mm. vil blive uddelegeret.
- Økonomi og Adm. Gennemgang af årsregnskabet, der ser rigtig fint ud. Årsregnskab bliver gennemgået på generalforsamlingen.
Medlemsstatistik gennemgået. Der var 132 betalende medlemskaber med 607 tilknyttede medlemmer i 2022.
Uddelegering af Adm. Opgaver: Marianne Klode, har sagt ja til at overtage nogle af Lisbeths opgaver.
Vi har brug for en afløser/hjælper på Bente Kæselers opgaver som er ajourføring/vedligeholdelse af medlemskartotek og web-mail samt opgaver vedr. låsesystem og nøglekort. Tag gerne kontakt til Benet eller Lisbeth og hør mere om opgaven.
Charlotte Jørgensen har sagt ja til at overtage rengøringsplanen.
Kasper Brandi står for afstemning af sauna forbrug/indbetalinger.
- Generalforsamling. 21. marts
Lisbeth, Janne og Niels er på valg, og alle modtager genvalg.. Der skal findes et bestyrelsesmedlem mere og en ny suppleant. 2 emner fundet. Indkaldelse til generalforsamling kommer snarest.
Folder om bådelauget forventes klar til GF.
- Kommende arrangementer: Fællesspisning 3. marts
Generalforsamling 21. marts
Foredrag 22. marts, se opslag på hjemmeside og tavle.
Standerhejsning 22. april.
- Næste møde. Onsdag den 12. april kl. 19.
- Evt. Forslag om at planlægge fællesture for sejlere
Niels har modtaget et prisoverslag/tilbud på en ny flydebro i UV-bestandig plast.